EN OTROLIGT LÅNG FREDAG!

MITT ÅR I USA / 2
 
Började dagen med att jag fick sovmorgon då jag fick stanna hemma och ta hand om Harvey i onsdags som mådde jättedåligt och behövde åkta till vetrinärern! Stackarn! 
 
Bec hämtade upp mig runt halv 10 för att åka till Starbucks för att planera resmånade! Vi la upp en hel plan om vilka dagar vi är var och vad vi ska göra! Vi bokade även San Fransisco hotellet, vilket känns otroligt skönt! Så nu har vi bil och ett hotell bokat! Just nu leter vi efter bra hotell, NY kommer bli otroligt dyrt men eftersom att det är NY så visste vi att det kommer bli lite dyrare! Vi hittade även musikal vi vill gå på i NY så det ska bli spännande! 
 
När jag började jobba vid halv två när barnen kom hem med skolbussen! Vi åt lite snacks och sen så åkte vi vidare till Target, handlade byxor till äldsta killen och presenter till min värdpappa som fyller år på tisdag! Jag köpte en ny termosmugg tills hans kaffe då hans håller på att falla isär! Vi sedan även en välbehövd paus på ett frozen yoghurt ställe! 
 
Nu på kvällen så har tjejen över en kompis som också sover över här vilket innebär att de kommer vara vakna hela natten! Två av kidsen sover nu iallafall, two to go! 
 
 
Köpte med mig hem, Chicken Curry från B Ä S T A Mings Garden! Kommer sakna min älskade Chicken Curry när jag åker hem! 
 
#1 - - Bella:

ohh de där såg gott ut :D

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

Till top