BÅDA ÄR TRÖTTA

MITT ÅR I USA / 3
Då är det fredag och nästan en vecka är borta! Tog en sväng till gymmet idag men det var svårt då jag är så otroligt trött, har jobbat sent varje dag denna vecka förutom tisdag och imorgon är jag ledig och på söndag börjar jag inte jobba förrens vid 4! Är Känns konstigt att vara ledig imorgon på en lördag, senaste gången var förra året tror jag, jobbar alltid lördagar nuförtiden! 
 
 
Harvey har hållit mig sällskap denna morgon! Längtar tills jag kommer och får träffa min systers nya hund Tjoffen! 
#1 - - Sandra Lööf:

Hej! Jag har läst dina inlägg om rematch från din förra familj! Jag är hos en familj sedan några veckor tillbaka och känner mig inte bekväm med barnen. Skulle du kunna maila mig, så jag kan fråga lite grejer? Ha det bra! :)

#2 - - Mamma:

Kan förstå om du är trött. Du är verkligen värd en ledig lördag.
Kram mamma för alltid

#3 - - Eva Palmkvist:

När kommer du hem?!?! Vi saknar dig/Fam Palmkvist

Svar: Jag har inte fått mitt flyg hem till Sverige än! Får det om några veckor men jag har efterfrågat flyg hem i mitten av augusti! Hörde att ni åker till USA snart! Vad kul, synd att ni inte ska till min sida av landet! Saknar er med 😄
Lisa Zakó

Till top