IM BACK!!

MITT ÅR I USA / 2
Förlåt för värdens sämsta uppdatering i två veckors tid! Min familj kom förra tisdagen hit till Seattle och sedan så tog jag semester i 8 dagar för att kunna spendera tid med min familj i Las Vegas och LA! 
Jag ville lägga all min energi på att koppla av och spendera tid med min familj så jag tog en paus från bloggen! Jag stängde även av min mobil! 
 
Men nu är jag tillbaka igen i Seattle efter en välförtjänt semester med mina familj! 
 
P.S
I veckan kommer det en bildbomb på allt min mobil har att erbjuda i bildväg!
 
 
#1 - - Mamma för alltid :

Semester var du verkligen värd. Det var så härligt att se dig och få krama om dig igen efter en så här lång tid. Vad mysigt vi haft det ihop

#2 - - farmor o farfar:

Hej..förstår att du haft det toppen med familjen.
Ser fram emot bilder under semestern.

Nu får du ta hand om dina" barn" fixa med tvätt o annat.

Här är lite svalt o regnigt.
Bakat bullar idag o plockat lite.

Kramar ifr. oss o hoppas du har det bra

Till top