NYFÄRGAT HÅR

MITT ÅR I USA / 1
Då är denna veckas fredag här och jag är ledig hela dagen! Så himla skönt, sov ut till ända tills klockan 10! Välbehövligt efter denna veckans långa dagar! 

Köpte hårfärg i veckan få det var typ kris på utväxten! Så bestämde mig imorse att jag skulle färga det idag själv! Har aldrig färgat mitt hår själv utan det är vanligt is mamma som gör det! Men vad gör man om det inte finns någon till hjälp? Man gör det skälv! Det tog sig sin tid men jag fick det gjort! Fick röda öron och nacke på köpet och har säker missat vissa ställen men det överlever jag! Slipper den hemska utväxten iallafall!! 




#1 - - farmor o farfar:

Hej vännen...säkert har du blivit vacker...ännu vackrare än tidigare.
Lite info till dej.....Jag åker till Ungern på onsdag denna vecka
Farfar är hemma har några tider på sjukhuset att passa. Vidare vill vi att han ska
få besked o koll på allt sedan han var krasslig.
Han får Antikroppar i dropp på lasarettet, håller på att lära sig att ta själv hemma. Han är redan rätt skärpt med detta.
Jag ska vara bort 10 dagar återkommer den 10:e.
Ligger över en natt hos Susanne i Budapest o tar tåget dagen därpå...så jag är på plats torsdag em.

Idag har varit mulet o svalare...det har varit en dålig sommar hittills. Igår söndag var det kanonbra...vi var o hämtade dina föräldrar på Kungsängens flygplats. De såg ut att må jättebra...fin färg...säkert ätit bra oxå.
Sommarvärmen ska komma denna vecka enligt experterna.
Det är vackert ute tack vare allt regn.
Kramar till dej som jobbar på "slutspurten"...tiden gått fort
trots allt. Tänk vad mycket du har varit med om. Hur blir det
för dej i metropolen Skärblacka.Bra hoppas jag

Till top