PÅSKÖRD IGEN

MITT ÅR I USA / 1
Asså jag har världens olycka nu, två olyckor där bilen blir påskörd på en parkering inom loppet av två månader! Vad är det med amerikaner och bilar? Denna gång var det inte mitt fel heller! 
 
Jag skulle hjälpa till att fixa inför barnens simtävlig i tisdags på klubben så jag parkerar och går ut bilen! Helt plötsligt gungar hela bilen till och då är det en golfbil som kör bort alla solstolar som har kört in i bilens högersida! Han som körde trodde att han hade mer svängrum men det hade han så klart inte så stolsbenen åkte rakt in i bilen och höger backljus gick sönder! Tack gode gud att det inte blev något stort som förra gången! 
 
 
#1 - - Pappa:

Lisa man kan bara säga att du har en förmåga att vara på fel plats vid fel tillfälle , tur bara att inte du blev skadad Kram pappa

Svar: Ja, det kan man säga :)
Lisa Zakó

Till top