CANON POWERSHOT SX170 IS

FÖRBEREDELSER / 3
 
Jag önskade mig en kamera i födelsedagspressent. Jag har en systemkamera sedan tidigare men jag tycker att den är för klumpig at ta med mig till USA. Jag önskade mig därför en mindre kompaktkamera som var enkel och smidig att ta med sig och bara lägga i väskan. Vi var och tittade innan jag fyllde vilken jag ville ha och det stod mellan den här och en Nikon. Det blev tillslut en Canon powershot sx170 IS. 
 
 
Anledningen till att jag valde att köpa en ny mindre och kompakt kamera är för att det är dubbelt så smidigt. Den här är enkel att bara slänga ner i handväskan, du behöver inte ha någon extra väska som kameran ska ligga i. Jag är en tjej som hatar att ha för mycket saker som tar plats med mig så den är ypplig för mig.
#1 - - Mamma:

Jiippi idag kom den med posten :)

#2 - - Anna:

Jag har också tänkt byta ut min systemkamera mot en kompaktkamera, är du nöjd med din? :)

Jag har själv funderat på Canon Eos M men är inte helt 100!

Svar: Jag är jätte nöjd med den! Det är så mycket smidigare att ha med sig en lite mindre kamera än att gå runt och bära på en stor och ganska otymplig kamera. Den här går ju bara att lägga ner i handväskan :)
Lisa Zakó

#3 - - Anna:

Vad härligt, ska definitivt kolla in den! :)

Till top