VÄLKOMEN JULI

MITT ÅR I USA / 1
Då var vi inne i juli och min sista arbetsmånad, jobbar sista dagen den 18 juli och den 22 bär det av mot nya äventyr runt om i USA! Det finns mycket att både se och upptäcka! 
 
Juli månad är en månad som jag har kärt om hjärtat! Jag tycker personlignen att det är den finnaste månaden på året, jag är ingen sommar person men juli tycker jag om! Juli är just den månaden som jag lämnade Sverige förra året för att spendera ett år i USA! Det är inte just därför, utan det är under juli månad som körsbären hemma på tomten har mognat och saftat till sig för att kunna ätas! Rena himelriket! När jag var liten så innebar juli månad semester, vi packade in oss bilen för de kommande två dygnen innan vi nådde vår destination, Italien eller Kroatsien! 
 
 
#1 - - Pappa:

Hallo
KJ

Jag ser att du saknar bilresorna ner till solen.Det är klart du har varit och sett så mycket roliga platser . Här hemma är det ca 30 grader varmt och solen bara skiner. Men efter helgen så ska det bli sämre , hoppas att allt är bra med dig.Hörde att du blev påkörd .Kram Pappa

Till top