SAN FRANCISCO 22 - 24 JULI

MITT ÅR I USA / 2
Dag 1 
 
Dagen började tidigt med att säga på återseende till min värdfamilj, gillar inte ordet hej då! Min värdpappa skjutase sedan mig till flygplatsen och båda mina väskor lyckades precis väga exakt 23 kilo på måttet! Folket på flygplaten blev impade på min packningsskills! Det ni! 
  
 
 
Här har vi precis lanadat i San Francisco och släppat alla våra tunga väskor till bilen som skulle ta oss till vårat hotell! 
 
 
 
 
 
Efter att vi lämnat av väskorna på vårat hotell så tog vi oss till tunnelbanan för att ta oss ut till Golden Gate Park och Painted Ladies! De första två dagarna hade vi väldigt dåligt väder! Det blåste och var otroligt kallt, flesta gick runt med jacka och jeans och där var vi med väskorna fulla med sommarkläder! 
 
Dag 2

Vi hade köpt biljetter till Alcatraz klockan 10:30 så vi åkte ut i god tid för att hinna gå runt vid vattnet och se piererna! Alcatraz var så otroligt coolt att få uppleva! Om ni är i San Francisco se till att åka dit, värd varenda öre kan jag lova! Först så gick jag och beck på en guidad tur som gick att gå under den veckan vi var där, den handlade om hur fångarna försökt fly under sin vistelse! Lite långtråkig men intressant! Sedan så gick vi en guidad tur där vi fick ta på oss hörlurar och gå runt inne i själva fängelset! 
 
Efter Alcatraz så gick vi vidare till Lombart Street! Den slingriga backen som San Francisco är kända för! Det är en sådan stor tursit attraktion så det var så mycket folk där som ville ta kort! Alla bilar som körde ner för backen blev lite smått irreterade på alla så det tutades ganska mycket! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på denna otroligt sexiga bild! 
 
 
 
 
 
 
Dag 3
 
Sista dagen in San Fran var kommen och vi gick upp otroligt tidigt för att åka och hämta hyrbilen! Vi fick en helt ny bil som endast hade gått 80 mil! Rena lyxen! Efter vi hämtat bilen och packat in våra liv i bilen så åkte vi till en park där vi kunde ta bilder på Golde Gate Bridge! Otrolit att få se bron med egna ögon och få ta mina egna kort! 
 
Sedan bar det vidare till Sixflags, ett stort nöjesfält, som Liseberg! Trodde det skulle vara större och ha mer attraktioner! Men det roligaste på hela dagen var nog när Bec tappade sin ena sko i en karrusell! Vi skrattade så mycket åt det! 
 
 
 
 
#1 - - Mamma för alltid :

Tänk vad fort det här året har gått är riktigt stolt över dig❤️ Och nu är du inne på din resmånad och har samt kommer att få uppleva en massa saker. Synd att nöjesfältet inte var så bra 😓 Kan tänka mig att Alcatraz var en upplevelse. Vilken tur ni hade med bilen👍🏻 längtar massor efter dig men nu är det inte lång tid kvar innan vi ses👍🏻❤️ Ha nu en riktig skön och avkopplande semester så ses vi snart kram Mamma för alltid ❤️💕

#2 - - -S & -E // två ungdomar:

Vilket inspirerande och roligt inlägg! dig kommer vi kolla in fler gånger för din blogg var riktigt rolig och fin :)

Till top