LAST TIME AT THE MOVIES

MITT ÅR I USA / 1
Igår mötte jag upp Lisa vid 4 för att se Trainwrek! SÅ JÄKLA BRA!!! Se den, fruktansvärt rolig. Efter filmen så åkte jag hem igen för att fortsätta med min packning! Har lite kvar att packa, och sortera vad som ska användas under resmånaden och så! Men imorgon så måste allt vara packat och klart för på onsdag morgon lämnar jag älskade Seattle! För hur länge det vet jag inte, men jag kommer definitivt att komma tillbaka någon gång i mitt liv. Tjejen har gråtit varje dag när hon har kommit hem från hennes camp! Så vi har myst väldigt mycket och i fredags så hade vi till och med en sleepover i mitt rum! Usch vad jobbigt det kommer bli att lämna! 
 
 
 
 
#1 - - Pappa:

Ni verkar ha det jätte roligthoppas på lite bättre väder .Fängelset verka vara häftigt hoppas fortsättningen blir lika bra Kram Papp😎😎👍

Till top