VÄRMEBÖLJAN HAR KOMMIT TILL SEATTLE

MITT ÅR I USA / 2
Våren är ä n t l i g e n här! Vi har strålande solsken och haft jättevarmt väder dem senaste dagana! Idag har alla gått runt i shots och linne, vilket är en liten omställning mot självaste regnjackan! 
 
Idag är det jobb som gäller för min del mellan 13-23! Hittils har jag senderat halv min dag i trädgården och spelat baseball med lilkillen! Han har tagit en paus från Tae kwon do och började sedan Baseball för tre veckor sedan! Så det har blivit en del baseball den senaste tiden i parken och i trädgården! Det är faktiskt ganska kul att slå så försöka hitta ett ställe där man kan slå! Battlecage! 
 
Har även hunnit laga min första Mac'n cheese! Enlit barnen blev den god men jag tycker inte om den rätten överhuvudtaget, makaroner med ost? Nej tack! 
 
 
#1 - - Mamma:

Även vi i Svedala har idag haft en försmak av värmen😏 kl 17 var det 17 grader varmt👍🏻

#2 - - farmor:

Vilken "böna"....jättetuff.

Rödaste rött

Kram

Till top