MAY THE FOURTH BE WITH YOU

MITT ÅR I USA / 0
Då var det måndag, en ny vecka och även en ny månad sen några dagar tillbaka! Denna måndag har varit så seg, den har gått så otroligt sakta! Lillkillen var med om sin första baseboll match idag så har kollat på den, satt i två timmar i ett svinkallt väder! Lämnade min jacka i bilen då det var jättesoligt när vi kom dit men efter en timme blev det svinkallt! Kom hem, åt snabbt mat innan det var dags för sängen för alla 3! 
 
Jag hoppas att morgondagen går fortare än idag, hatar när dagarna går så segt! Imorgon är även min värdpappas födelsedag imorgon så några familjevänner kommer över och äter middag! Slog precis in mitt paket till min värdpappa, en ny kaffetermos! Hans har gått i tusen bitar och han påpekar det alltid så förhoppningsvis blir han glad! 
 
 
Till top