ETT TAG SEDAN

MITT ÅR I USA / 1
Förlåt för världens segaste uppdatering men har kommit in i en svacka där jag känner att inget riktigt är kul längre! Det händer inte så mycket, jobbar på som vanligt i samma rutiner så.. Men jag ska bättra mig, jag lovar! 
 
I dag är det Memorial day här där vi firar alla som dött i krig för USA! De flesta är lediga idag men jag jobbar mellan 1-10, så det blir en rikrigt lång dag! Tror att vi kommer åka till poolen även om vädret inte är det bästa! Målnigt och 18 grader, men poolen är uppvärmd så barnen bryr sig inte så mycket! 
#1 - - farmor o farfar:

Ja just det...det var länge sedan. Förstår att allt lunkar på,
som här.
Det blåser o är mulet...så jag skulle verkligen vilja bada
i en uppvärmd pool.

Tiden går fort..snart vänder du näsan hit.
Vi väntar på olika läkarbesökstider så att vi själva kan
planera lite. Men...men det kommer väl.

Först vill vi ha lite värme och stabilare väder.

Kram från oss som mår sådär....men det kommer säkert
bättre tider.
Nu ska vi äta kålpudding med lingon...hemkokta.

Kram igen

Svar: Ja, det var ett tag sedan, har inte haft någon ork att blogga! Här börjar sommarvärmen komma, få ska ha 27 grader hela veckan. Jag vill också ha kålpudding, bjuder in mig själv på lunch när jag kommer hem :)
Lisa Zakó

Till top