ARG PÅ MIG SJÄLV!

MITT ÅR I USA / 1
Idag hade jag tvättdag, tvättad alla mina kläder inför resmånaden som börjar nästa vecka! Jag brukar dela in mina kläder i två högar, en hög med kläder som ska torktummlas och en annan med vad som hängas! Gjorde som vanligt men idag var jag dum nog och kollade inte på tvättråden i min nya svarta favorit tröja! Den är i viskos och ska tydligen inte alls tvättas överhvudtaget! Så min nya tröja är nu helt försörd! Förstörd och förstörd, jag kan inte använda den längre då den krympte 1, och halv storlek! Får på mig den men det är på gränsen och den sitter som ett skinnfodral! Jag är så besviken på mig själv och önskar jag kunde gå bakåt i tiden! Har försökt töja ut tröjan medan den är blöt och har hopp över att den ska bli större när den har torkat! 
 
Tröjan är utsåld på den amerikanska Forever21 sidan så ska beställa den från den Europeriska sidan så den kommer hem till Sverige! 
#1 - - Mamma för alltid :

Vad tråkigt 😓 men det är sånt som händer. Nu är det inte långt kvar👍🏻

Till top