I'M COMMING HOME!

MITT ÅR I USA / 2
 
MEN DET ÄR INTE FÖRENS OM 4 MÅNADER! 
 
 
Min värdfamilj ville jättegärna att jag skulle förlänga ytterligare ett år med dem! Det måste ju betyda att jag gör ett himla bra jobb! Jag velade fram och tillbaka om jag verkligen ville förlänga!  Vill jag stanna i Seattle, flytta vidare eller komma hem till Sverige? Det hela slutade med att jag kände att ett år som au pair i USA räcker för mig! Jag har fått en sådan otrolig upplevelse här som jag kommer ha med mig för resten av mitt liv! Och istället för att bara en familj har jag nu två! En svensk och en amerikansk!
 
Så jag kommer hem i Augusti efter 17 dagars resmånad som kommer ta mig till ställen som San Francisco, LA, Las Vegas, DC och ett fantastiskt avslut i New York! 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mamma:

Du gör ett jättebra jobb 👍 det märkte jag när vi var och hälsade på. Du är kanon mot barnen och det märktes hur mycket de tycker om dig ❤️
Kram

#2 - - Johanna:

Ååh vi får ta och ses nån gång när du kommit hem Räkan! <3 / Johanna

Svar: Det får vi göra :)
Lisa Zakó

Till top