FÖRSTA APRIL

MITT ÅR I USA / 0
Idag är det en väldigt speciell dag, nämligen första april! Barnen har gjort sina trick under dagens gång och skrattat varje gång åt deras skämt! Idag är detr inte bara skämtarnas dag utan min mosters födelsedag så Grattis Pia! Jag har inte blivit utsatt för några hemska skämt vilket jag är tacksam för! 
 
Det blev gymmet imorse med Bec!  Vi började med att göra en challange i måndags så har så ont i kroppen efter det, kan inte ens kan gå i trappor! Men det är bara att överleva! Efter skolan har det varit fullrulla! Det har varit skjusta ena barnet dit, hämta andra, lämada andra, tiita till det andra och så har min eftermiddag sett ut! Att jag har ont i huvudet efter denna dag är bara förorden hur jag känner efter denna dag! Jag slutade precis och ska försöka somna tidigt! Igår somnade jag redan klockan halv tio så hoppas att det går idag med! 
 
Till top