WHATS GOING TO HAPPEN?

MITT ÅR I USA / 0
 
 
Snart är mitt au pair äventyr över, endast några veckor kvar! Kan ni tänka er, jag har snart spenderat ett år i staterna. Nu väntar de sista veckorna och sedan är det dags för resmånaden och hemkomsten till Sverige! 13 månader sedan jag lämnade lilla landet lagon för att prova mina vingar på andra sidan Atlanten i USA! 
 
När jag väl kommer hem så är det börja om från början igen, vad ska hända nu? Är det jobb, universitetet eller nya äventyr som gäller för min del? 
 
Jag lovade mig själv innan jag åkte hit att jag ska resa och upptäcka så mycket jag kan när jag är ung! Jag ska leva livet, för om jag inte gör det så är det något jag kommer ångra när jag sitter i en fotölj, 85 år gammal och skrynklig, att jag inte reste och upptäckte medan jag hade chansen! När jag såg mig själv sittandes i fotöljen läsandes en bok så satte jag upp mål för den unga Lisa! Framtiden är viktig!
Lev livet fullt ut medan du kan, studera på universitet är något du kan göra när du är 25, bli mamma är något du kan bli när du är 30! 
 
Jag har nu tre år på mig att göra dem till dem bästa i mitt ungdomliga liv! Som bilden säger så är min framtid nästa stop och det är endast jag som kan avgöra hur jag vill att den ska se ut. 
 
Till top