IT FEELS WEIRD!

MITT ÅR I USA / 4
Idag jobbade jag mig sista arbetsdag som au pair och jag är numera arbetslös! Jag är nu klar med mitt au pair liv här borta i USA och det känns jättekonstigt! 
 
Min värdpappa frågade nyss hur det känns nu när mitt år är över, och ja hur känns det igentligen? Jag är på någotvis överraskad att det redan har gått 12 månadder, jag känner mig mållös och överlyckig på samma gång! Men det är även sorgligt då jag måste lämna alla jag har lärt känna det senaste året här borta och åka hem, men jag känner mig mer än redo att komma hem till Sverige igen!  Men jag är otroligt stolt över mig själv att jag faktiskt har spenderat ett år i USA! Jag kan nu mera säga, JAG KLARADE DET! Jag klarade mig igenom en hemsk rematch, kulturkrockar, tuffa dagar och hemlängtan! 
 
 
#1 - - farmor o farfar:

Hej hjärtat......du har vad jag förstår klarat allt "SUPER".

Vi tänker på dej i din situation du är nu. Men nu väntar
Svedala på dej o allt du kan berätta om detta fantastiska år.

Du har allt detta du varit om... med dej i hela ditt fortsatta liv.

Njut nu av dagarna...o du vet ju i detta tidevarv kan man
relativt enkelt ta sig en tur till Seattle eller andra platser världen över.

Vi tackar för vykortet som vi fått...trevligt.

Idag svinkallt o blåser ..jag varit ute i morse på tomten
klockan 7.00. Klippte vissna rosor o rensade lite.

I morgon en tur till lasarettet med farfar....han tar själv Anti-kroppar och sprutar in via slang under huden i magen. Han mår bra.

Vidare ska han till Hematologen på tisdag...är allt okey komme
vi att åka lite kort till Ungern.
Vi v et inte men hoppas.
Kram till dej ifrån oss...vi tänker på dej...allt kommer att gå bra,
när det gäller din semesterresa o hemresa.

#2 - - Mamma för alltid :

Tänk vad fort det gått. Du har fått uppleva mycket under det här året. Du ska vara riktigt stolt över dig själv 👍🏻💗❤️

#3 - - Storasyster:

Du är grym! Är så stolt över dig, att du klarat denna resa trots vissa motgångar i början 💕 Kom hem nu lill-ullis för här hemma väntar en göteborgsresa med massa svenska godheter ☺️ Tjoffen och Robin längtar efter att få träffa dig och vi ska inte ens tala om vad jag gör skitunge ❤️

#4 - - Mamma för alltid :

Jag är jättestolt över dig ❤️kram

Till top