HAPPY HALLOWEEN

MITT ÅR I USA / 3
Idag är det en stor dag i hela USA nämligen Halloween! Igår var vi på middag på min värdfamiljen club. Det bjöds på buffé jag inte skulle kalla buffé men även ert haunted house.

Idag är det först lunch på google där min värdmamma jobbar som gäller. De delar även ut godis där så barnen kommer att vara värsta energibomberna. När vi kommer hem är det trick or treat som gäller vilket  jag är jättetaggad för. Jag kommer att både gå med barnen och dela ut godis. 



#1 - - Storasyster :

Fan så läcker du är lill-ullis 😍 du kommer inte skrämma iväg några utan snarare charma 😏

#2 - - Pappa:

Fan vad snygg du är , du påminner om mig Kam Pappa

#3 - - Mamma:

Vilken frän dräkt du hittat 👍Vilken häftig upplevelse du får vara med om😏

Kram Mamma för alltid

Till top