SOCIAL SECURITY NUMBER

MITT ÅR I USA / 2
Idag efter att jag lämnat minstingen på camp begav jag mig norr ut för att fixa mitt social security number. Jag vet inte hur många gånger jag kollade så att jag hade med mig alla papper. Jag var där lite mer än en timme och själva "besöket" med kille jag fick tog 10 minuter. Efter möter bestämde jag mig för att åka till Target som låg i närheten, så nu kan jag bocka av det på min bucket list! 
 
 


#1 - - Daniella 🌙:

vad är target för sorts affär? :D

Svar: Det är någon sorts multiaffär som maxi, som har allt från kläder, skor, pyssel, inredning och mat :)
Lisa Zakó

#2 - - Storasyster:

Är det bilen som du har? :) Vi är nyfikna på vilket vrålåk du åker runt i ;) En bild tack lillis!

Svar: Nej det är inte den bilen jag har, det var bara en bil som stod där vid ingången, min är grå :)
Lisa Zakó

Till top