ORIGINAL PANCAKE HOUSE

MITT ÅR I USA, REMATCH / 1
Efter att vi har frusit ihjäl i en ishall var det dags att åka och äta frukost på original Pancake House! Fick för första gången äta de beömda amerikanska pannkakorna, på äkta amerikanskt vis. När pankakorna kom in fick vi nog alla världens chock, det var sjukt många pankakor på fatet. Jag fick totalt 8 pankakor och de var så himla mättande att jag orkade hälften. Det slutade med att servtrisen kom fram till mig och frågade om vi ville ha en låda till tjejens pankakor så att vi kunde ta med dem hem.
 
 
Här är mina blåbärspankakor, fick det tillsammns med smör och en blåbärssykt som var varm. Kan säga en sak, tycker inte om lönnsirap som man får till pankakorna, så vidrigt!
#1 - - Mamma:

Då är det ytterligare en check för dig👍

Kram Mamma för alltid

Till top