MATCHNING #8

REMATCH / 2
 
Familj: Mamma, Pappa, 3 barn
Barn: tjej 9, Tjej 6, kille 4 år
Bor: Olney, MD
 
Ytterligare en dålig matchning. De är väldigt stricta, inga vänner får komma över överhuvudtaget eller ingen bil. De  har inte den amerikanska kulturen utan ser bara till den indiska. Vi har absolut inget gemensamt. Det sjukaste är att när jag pratade med CC igår så pratade honom exakt om denna familj men familjen och jag var för olika för att matchas med varandra. 
#1 - - Emma:

Men vad är det du får för matchningar?! Dem verkar ju inte alls passa för dig? Anstränger dem sig verkligen på CC? Blir besviken på CC faktiskt (och glad att jag inte åker med dem) Jag hoppas verkligen att du hinner hitta en bra värdfamilj snart! :)

Svar: Bra fråga, har ställt mig den samma sedan jag gick in i rematch. Jag har skickat massa mail till min PD men får bara svar tillbaka att hon jobbar på att hitta en match. När jag ringde och stortjöt till henne var hon inte intresserad och hon sa rätt ut till mig att hon var tvungen att Skypa med med någon och ringa en massa telefonsamtal. Jag ångra att jag faktiskt åkte med CC. Jag har en vecka kvar nu i rematch och jag börjar bli väldigt orolig. :(
Lisa Zakó

#2 - - Emma:

Åhhh, jag önskar verkligen att jag kunde göra något! Jag märker ju på dig att du inte vill åka hem igen! Jag håller verkligen tummarna och önskar dig massa lycka till och önskar att du hittar en bra familj den här veckan innan det är försent! :)

Till top